Thursday, September 24, 2009

Helhet & Detalj - Simma lugnt -- Whole & Detail - Swiming calmly

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!

orginal - original image

detaljen - the detail

Idag vill Helhet o Detalj simma lungt. Det gav mig plötsligt tillfälle att visa min speciella kanadagås. Jag plåtade den förra veckan när jag paddlade, men har sett den varje höst sen jag flyttade hit. Den är felfärgad i huvudet, men visst är den fin?

Today this challenge wanted things that swims. TÌt gave me an opportuinity to show the canadian goose I photographed when kayaking last week. I have seen it every fall since I moved here. It has wrong coloring on the head, bur sure, it looks nice.

Mer simmare på Helhet & Detalj

5 comments:

Birgitta said...

Den är jättefin din kanadagås!
Snyggt foto!

Lissen said...

Så fint tecknad och en vacker blick!
Ha en skön dag!

anki said...

:-) den är otroligt vacker, är så kul när man hittar någon som är felfärgad, den blir lite speciell samt att man lätt känner igen dom :-)

ha en skön dag

NatureFootstep said...

ja, det är ju den enda individ jag känner igen. :)

B i r g i t t a said...

Har dom så snälla ögon som detaljbilden visar :) Jättefin bild på huvudet!