Tuesday, May 18, 2010

WW88 Medelhavsstrand - Mediterranean beach

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!
Le plage de Piémanson, NF Photo 100503

En bild från Camargue resan. Det var kyligt med regnskurar. Vi skulle skåda fågel, men det fanns inte så många. De hade väl blåst bort. :)
A photo from the trip to Camargue. It was cold with rain showers. We were supposed to be birding but there were not many birds around. Maybe they were blown away. :)


Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 comments:

Hage og Foto entusiast said...

Ååå så fin strand. Så hvit sand. Tenk å få sette sine bare føtter ned der :) Great shot.

A Garden of Threads said...

Wonderful shot.

Snowcatcher said...

Rain, cold and wind... you sure you didn't mistakenly step into Colorado?!? No, I guess not. No sandy beaches here... :)

mimmi said...

Men vad är det jag ser längst ut .. är det loch ness hm .. eller hur det nu stavas ;)
men du vet vem jag menar ändå ;)
Här har vi haft över 20 grader varmt idag ..det du ;)

mimmi said...

hej :)
Ja det är jobbigt det på Canon att man inte kan stänga av blixten när man vill plus att man kan inte ha live view på alla program heller.' allt det kan man på sony kameran .. men jag lär mig väl detta också :)
Det med att mina bilder ser nytvättat ut ..det kan bero på att ... på vissa tar jag lite remove noise eller i photoscape tar jag klar hud ..men det gäller att inte ta för mycket :)

NatureFootstep said...

visst är det sjöodjuret. :)

Béa said...

très beau travail ! merci pour la visite.