Friday, December 11, 2009

Flygmyror - Flying ants Camera Critters

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!

I min dator har jag ett bildspel som visar bilder från mina bildmappar. Mer eller mindre slumpmässigt. Ibland kommer det upp bilder som drar ögat till sig. Som den här ovan. Bilderna ligger kvar tillräckligt länge för att man ska kunna haffa dom. Jag gillade intrycket den här bilden gav. Fast det tog mig en stund att lista ut vad det var. Det är flygmyror jag knäppte 070805.  :)

In my computer I have this slideshow that shows my images randomly. Sometimes an image draws my attention. Like the one above. The images stays long enough so I can catch them. I liked the impression this image gave. But it took a while to see what it was. It is ants in the flying stage, that I photographed 070805.  :)

Camera Critters

12 comments:

Mimmi said...

När jag ser på denna bild börjar det krypa överallt på mig :) för då vaknade mitt minne till liv och jag kom ihåg när jag drattade på ändan mitt i en myrstack när jag skulle försöka ta en makro bild på dom :) det kom en myra i rasande fart mot mig och helt plötslig satt den på min kamera lins .. då satte jag mig på baken :D

NatureFootstep said...

jag minns det där (fniss )

cat said...

Det var inte lätt att urskilja de små liven:)

Snap said...

Oh, my. Ants aren't my favorite things -- busy little guys, always working. Interesting shot. Thanks.

Dirkjogt said...

Also small critters are interesting to watch

Juliana said...

Nice shot

My entry this week, in HERE. I hope you have time to visit as well. Thanks.

Have a nice weekend.

DeniseinVA said...

Wonderful image, thanks for sharing.

MICKAN said...

Dom har man ju sett ibland. Ha en riktigt bra Lucia.

Chubskulit Rose said...

Cool!

Did you ever ride a carabao?

eden said...

Great shot.

My entry

Unknown said...

Ants from several summers ago! A reminder of warmer weather.

Anonymous said...

Wow..that is so interesting..I love that you pay attention to the small things..