Saturday, February 6, 2010

Arkiverat 5 - Archived 5 , Mor o dotter - Mother and daughter

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!
En bild jag alltid gillat. Tagen 1974 i Läppe. Det är min mor och min dotter. De letar fina stenar. Kvinnorna i min familj har en särskild vurm för vackra stenar.
A photo I always liked. It is my mother and my daughter.  They are looking for nice stones. Females in my family has a thing for beautiful stones. Photo captured in Läppe 1974.

For more Archived photos go to Arkiverat


Etiketter Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 comments:

Yvonne said...

fina stenar är alltid roligt att leta efter!

Lil said...

Ser mysigt ut, mormor och barnbarn på stranden. Bara tre månader kvar till våren. Yes!

Mimmi said...

så mysigt :) hoppas de hittade några stenar :)

anki said...

mysig bild, förstår att du har den som favorit :) och fina stenar, det måste man ju ha...

ha en skön kväll

Wenche said...

Härlig bild !jag har alltid letat stenar med mina barn.

Carol said...

So Sweet... universal moments! Precious!

NatureFootstep said...

jodå, de hittade några. De fick lite extra hjälp sedan.

Ladyinblue said...

Tack för titten. Nej en upprepning av det årets 17-18 maj vill vi inte ha. Vi bor ändå söder om mitten.

Ninja said...

Fin bild....stämningsfull