Wednesday, April 21, 2010

Tillfälle - Opportunity

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!



Chip har startat en ny foto utmaning, Onsdagstema! Då fick jag ju TILLFÄLLE att lägga ut lite bilder som "blitt över" :) Sen passar det ju till WW 84.
Chip started a new meme named Onsdagstema  ( wednesday meme). Then I got the opportunity to post some photos that I did not post yet. It goes for Watery wednesday as well.

Onsdagstema 1 Tillfälle 
Watery wednedsay
Etiketter Labels: , , , , , , , , , , , , , ,

24 comments:

Laura said...

beautiful:)

Pialotta said...

Underbara foton:) Det är de där tillfällena som man ska ta tillvara på:)

Tania said...

Flotte bilder!

Bill S. said...

Beautiful pictures. Great composittion. The second one is called a "pussy willow" here.

mimmi said...

Detta var kanon fina bilder :) jag njuter när jag tittar på dom och så otroligt bra fotat :) vilken tur att hon har öppnat det tema så vi fick se dessa vackra bilder från dig :)
Jag har inte varit med i något tema på ett tag nu .. jag vet inte om jag skall ha allt på en blogg istället ... vad tror du?.Det känns lite opersonligt att ha på två olika bloggar .. så jag har då inte deltagit på teman .. får se vad jag skall hitta på :)
Efter jag bytte tema på min domän blogg .. då har jag inte haft några problem .. så frågan är om jag skall ha allt på den bloggen .
här snöar det ...haglar ...solen skiner ibland ..sen snöar det .. haglar och sen börjar det om igen ..så man kan säga att vi har omväxlande väder idag :)

B i r g i t t a said...

Vilken tur att vi fick tillfälle att se dina fina bilder :) De är ju underbara med vattendropparna och den mjuka inramningen.
Kul att du vill vara med i Onsdagstema :)

mimmi said...

Man behöver inte skriva inloggning på fotosidan det är bara att klicka på fältet som kommer den adress fram som man skrev sist ..om det nu var det du menade ;)
men jag kan hålla med dig om det andra också ..men jag är ändå i valet och kvalet .. mycket beror nog på att man har ju köpt sig en domän och ett domän namn så då vill man använda det ..men samtidigt ..hm .. ja .. som sagt .. du hör hur det knakar här i min hjärna hela vägen hem till dig ;)

cat said...

Ett vackert tillfälle och underbara bilder:)

Daniela said...

Vilka vackra bilder, vattendropparna på sista bilden ser verkligen ut som små diamanter.

Cindy said...

Beautiful!

BeBest said...

Jag har inget att tillägga jag bara njuter av skönheten!
:O)

ksdoolittle said...

Stunning macro shots! You've got a good eye! ~karen

Snowcatcher said...

These are wonderful. I hope you make greeting cards out of your best shots! I especially love all the moisture on the third one. Wow!

Wildhearts said...

Jättefina bilder. Tycker speciellt mycket om den sista.

Misswhatsit said...

Väldigt vackert! Passande vid ett tillfälle som detta.:)

Anonymous said...

Lovely waterdrops on the plant! :)

eileeninmd said...

Beautiful image!

wenn said...

simply love it!

Mona said...

Underbara bilder! Tur att du fick tillfälle att visa upp dom.

anki said...

härlga bilder med vattendroppar :)

visst är det vitsippa jag fotat, bladen är inte utslagen ordentligt,, :-) och jag kan inte hitta vad det annars ska vara...

ha en skön dag

NatureFootstep said...

ok, den gillade nog inte snön som trillar ner. :(

Hedwig said...

Underbara foton.

Anni said...

WOW - ursnygga foton!

Milla said...

Fantastiskt vackra tillfällen du hr "rmlat" öve...