Monday, November 15, 2010

My Rainy World Today

Större bild? Klicka på den! - Click to enlarge!

NF Photo 101115

Det har regnat mest hela dagen. Men jag tog en promenad i alla fall. Jag hittade några vissnade rosor vid en villa och här och där fanns fortfarande lite snö kvar trots regnet.
It´s been raining msot of the day but I went for a walk none the less. I found some withered roses still clinging and here and there some snow lasting despite all raining.


I sidlisten ser ni vad som är uppdaterat i mina övriga bloggar.
In the sidebar you can see what is updated in my other blogs.

10 comments:

Sylvia K said...

Your photos say it all -- summer is over!!! Darn!! Hope you have a great week!

Sylvia

mimmi said...

Det har regnat här också . och idag har jag inte tagit ett enda kort med kameran.
Det var det förre inlägget som du hade skrivit i i går ;)
Jag hade använt filter Mirror på Nötväckan :)
Får se om man kan få lite inspiration tillbaka i morgon :)
Du har varit ute ser jag och tagit fina bilder :)

Diane AZ said...

Oh the roses are real. They look like a metal sculpture, very pretty with raindrops. I like the rock garden. :D

Lil said...

Så "där" vackert och fint kan man inte tro att det kan vara, när man tittar ut här.

Bara regn och grått.....och inte skall det bli bättre de närmaste dagarna sade väderfolket!

LV said...

Wish you could send us some of your rain. We are in bad need. However, most of the flowers are still blooming.

Ingvar said...

Några exempel på årstidernas brytningstid, lite ledsamt är det nog?!

Anonymous said...

Lovely photos! I like the rain sometimes...

BraCom said...

sorry for the late reaction, but I had to do my job the whole day

Beautiful My World Tuesday posting

Have a nice week,
Greetings, Bram

Link to My Word Tuesday post!

Seen on My World Tuesday

anemonen said...

Vackert trots regnet. Jag gillar att promenera även i regn. Alltid lika vackra bilder hos dig.

NatureFootstep said...

tack för komplimangen!