Wednesday, November 17, 2010

Sepia Frost

Större bild? Klicka på den! - Click to enlarge!

NF Photo 101116

Det var frost igår när jag var ute. Här har jag gjort en Sepia variant på bilden. Men då jag gillar båda så visar jag dom båda två. Hoppas ni också gillar det.
It was frost yesterday when I was out. I made a Sepia variation of this photo, but as I liked both versions, I post them both. Hope you like it too.

Sepia Scenes #109
I sidlisten ser ni vad som är uppdaterat i mina övriga bloggar.
In the sidebar you can see what is updated in my other blogs.

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 comments:

EG CameraGirl said...

I like both versions too.

mimmi said...

De var fina båda två ..men jag gillar nog den med färg bäst .. det ser så silvrigt ut och det glittra i den bilden :)

Ingvar said...

Vad som är vackert finns i betraktarens öga, men jag lutar åt den undre!

Diane AZ said...

Both are nice. The first one has interesting warm and cool color contrast. The sepia looks soft like a painting.

Annie Jeffries said...

Spectacular frosted photo. The sepia was pretty but oh the color, the frost - it is very unusual the way the colors came together. Love it.

NatureFootstep said...

thanks for liking them.

Rolfs Naturfotoblogg said...

Det är svårt att välja mellan dessa två varianter. Men jag tycker nog att färger ger mera liv i bilden. Så mitt val blir den första bilden ändå.

Ha en bra dag

Lisa said...

Vackra bilder båda två på olika sätt. Gillar nog den övre mest ändå. Sorry!! ;)

Lana Gramlich said...

The sepia is very effective. Nice job!