Saturday, November 20, 2010

Wild life in November

Större bild? Klicka på den! - Click to enlarge!
Havsörn i tidigt morgonljus - Sea eagle in early morning light

Medan jag väntade på att örnen skulle komma tillbaka kom denna räv vandrande.
While I was wailting for the eagle to return this fox came wandering about

Lite senare hittade jag dessa dovhjortar. Undrar varför man jämt ser rumpan på dom.
Later I spotter these deers. I wonder why you always see only their behinds. :(
NF Photo  101116

Camera Critters.
I sidlisten ser ni vad som är uppdaterat i mina övriga bloggar.
In the sidebar you can see what is updated in my other blogs.
Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 comments:

D. Jean Quarles said...

Lovely pics!

Rolf said...

Oj oj! Vilken härlig bild på havsörn och vilken tur du har som fick tillfälle och fotografera den.

Christina, Sweden said...

Havsörnen är så mäktig, jag njuter när den seglar förbi högt däruppe. vilken härlig rävbild med vackert ljus och hjortar.... så fort man har kameran till hands så visar de denna sida.

BeBest said...

Helt fantastiska bilder. Betagen!
:O)

Lil said...

Har adrig sett en räv i verkligheten, bara på bild. Kommar ihåg att jag ofta under en period tecknade rävar när jag var liten, för att jag tyckte de var så söta......

Diane AZ said...

So lovely wildlife in the morning light. The fox has a nice warm coat.

NatureFootstep said...

det var roligt att få visa lite djur om omväxling. :)

Lana Gramlich said...

Great shots!