Monday, January 25, 2010

Ta ett bad? - Take a swim?

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!
Kvällspasset! Skylten säger att här får man inte bada. Och det finns ju en badvakt också. En snögubbe. Man ska nog inte försöka i alla fall även om det är lite öppet vatten därute.

Evening! The sign says you are not allowed to take a swim here. And there is a watchman to oversee it. A snowman! Well, one should not try it even if there are some open water out there.

Please visit That´s My World

You are welcome to join my Photo meme´s Bildverkstan and Archived.

Etiketter Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,

10 comments:

Sylvia K said...

I don't think they would have to worry about me swimming there -- not at this time!!! Great shot! I'm sure it's great for swimming in the summer, but think I would pass right now! Have a great week!

Sylvia

Rune A Karlsen (Bildebloggen) said...

Det er nok litt for kaldt for min del å bade nå, men all respekt for dem som gjør slike ting. Selv en badevakt har de der ser jeg :) Nydelig solnedgang!

BeBest said...

Jag gillar din bild! Den är bättre än min! Din bild ger också mer för betraktaren!
:O)

eileeninmd said...

Gives me goosebumps thinking about swimming there. Pretty scenery and photo.

Anonymous said...

LOL - that's one sign I'd have no trouble complying with.

Anne-Lie said...

Skulle n og inte bada där denna dag ivf;-))

LadyFi said...

LOL! I wouldn't swim in the cold water, although there are plenty that do!

Rajesh said...

Beautiful place, wonderful shot.

Lil said...

Jag vill inte heller bada där. Fin solnedgång. Jag såg också en bit av den, fast inte vid någon sjö.

mimmi said...

Vilken bild :) den var kanon fin . jätte vacker :) och snögubben .. jag kan förstå att de tog honom som badvakt nu när det är vinter ..men ta ett bad nu .. nej tack .. jag tror jag står över denna gång :)