Wednesday, November 25, 2009

WW 63 Hämtade bilen - Picking up my car

En större bild? Klicka på den! - A larger image? Click on it!

Tveta Herrgård - Tveta mansion


Sjön vid Flen - The lake close to Flen.

Idag åkte jag till Södertälje för att hämta bilen jag köpt. Då passade jag också på att besöka några ställen jag inte sett på 3 år. Vid Tveta brukade jag paddla och sjöarna vid Flen har jag alltid gillat, man åker förbi dom när man bilar mellan Flen o Katrineholm.
I went to my old hometown today to pick up the car I purchased. I took the opportunity to visit some places I have not seen in three years. Tveta was a place where I kayaked a lot. And Flen a place I passed between my old town and where I live now.

Visit Watery Wednedsay to see more

14 comments:

Tammie Lee said...

So nice that you took the opportunity to wander about and take photos. Your photos are lovely.

Paula Werner Severo said...

wonderfull photos! Love to visit your blog!

Randi said...

Underbar bild. Gillar så här stilla vatten just nu när vi har den ena stormen efter den andra. De här bilderna är så stämningsfulla och njutbara!

Chubskulit Rose said...

very relaxing scenery.

Meet the The Youngest Gardener

anki said...

härligt attt ha hämtat bilen :-) fina bilder, här är det bara grått och regnigt nu för tiden..

ha en skön dag

eileeninmd said...

Beautiful scenery and photos.

Tussy said...

I like your display header more :)

You Got A Posty
All Little Things I Like

Carol said...

Beautiful light, reflections and near half moon. A great place to kayak! Lovely photos ... inviting ... smooth to dip into. Carol

Joe Todd said...

Looks like a very peaceful spot. Great photos

cat said...

Vackert:)
Du har en utmaning att hämta på min blogg.

Snowcatcher said...

That twilight shot is just wonderful. So moody and yet tranquil. I owe you an email about Photoshop plugins. I will try to do that during the holiday this weekend. I didn't forget about you!

mimmi said...

Va roligt :) nu har du en bil också :) .. för den kom väl med hem .. hela vägen .. eller .. ;)
Det var kanon fina bilder du hade tagit på vägen .. jätte mysiga och jätte fina :)
ha en fin kväll

NatureFootstep said...

thanks everyoen, now I ahve to look into my files for a photo.

Anonymous said...

maste kolla:)