Thursday, August 27, 2009

Helhet & Detalj 26 - Whole & Detail 26

En större bild? Klicka på den!  -  A larger image? Click on it!

Det blev nog fel idag. Men jag lägger in det i alla fall. Upptäckte ju att det skulle vara en oväntat vacker detalj. Min blev väl åt det roliga hållet istället. Men håll till godo ändå.

Guess I got it wrong today but I post it anyway. Just discovered that it was supposed to be a beautiful detail but mine is more to the funny side of things.

Detta är hamnen i Västervik en dag i juli
This is the harbor in Västervik, a day in July
Jag undrar ju nu om leksakhundarna hör till hunden eller några barn.
I wonder if those toy dogs belong to the dog or some kids.
Mer finns hos Helhet & Detalj.

11 comments:

Nina Xi Fotoblogg said...

Kul! Dom är nog till hunden : ) Mina föräldrars hund ÄLSKAR gosedjur (att slita sönder i och för sig: )
Kolla gärna in mitt bidra... : )
http://www.ninawester.se/?p=537

Nina Xi Fotoblogg said...

*bidrag : )

Cecilia Artista said...

Kul bild! Det är klart att hunden ska ha sina gosedjur med sig!

Anonymous said...

Vilken härlig bild.

strömma

NatureFootstep said...

:)

Nina Xi Fotoblogg said...

Tack för kommentaren! Hade glömt förstoringen : ) tack för påminnelsen, ska se om jag hinner fixa det...
Nina

Nilla said...

Kul bild, det kunde man ju inte ana på håll att det var en hund med egna gosedjur.

Susanna said...

Tre söta vovvar ;-) Jättekul detalj :-)

foto CHIP said...

Jo men det var väl överraskande gulligt :)
Ha en skön helg!

Monkan said...

Så gulligt! Detaljen är så klart favorit :-)

NatureFootstep said...

Kul uppgift i dag :)