Monday, August 24, 2009

Slideshow och flygfän

Nu har jag fixat en slideshow till alla bloggarna. Den finns i listen till vänster. Den visar nu bilder från den här bloggen. Trycker man på en bild där så kommer man till mitt konto på picasaweb där alla mina bilder på bloggen hamnar. Vill man kan man se alla bilder där.

Nu är ju jag inloggad där så jag kan inte se hur det funkar för er. Prova gärna och tala om hur det ser ut.
Jag har 3 bloggar och varje blogg har ett album där. Man ska kunna se alla bilder som en "kontaktkarta". Om det funkar för er så gör det att jag får tänka om när det gäller mina flygfän. Hade ju tänkt lägga dom på wordspace. Men nu kanske jag ska he en blogg för varje på Blogspot istället. Då kan man lätt få förstoringar på tex en fjäril. Samt en översiktskarta på dom som är inlagda.

5 comments:

Bildgatan said...

Jag ska gå in och kolla. har en vän som har ett album där och hon vill att jag också ska lägga upp lite foton, men jag hinner inte med allt. Eller så var det en annan url:

Ska i alla fall gå och titta senare, just nu mycket att kolla på.

/Bildgatan

Mimmi said...

Jag gick in och kollade..självklart:)
jag kom fram och jag fick klicka på en pil så kom nästa bild:)
Ganska smart får jag säga:)
ha en bra kväll:)

Fenixmonas said...

Snyggt! Du är så himla duktig! Jag hinner aldrig med sånt...här rullar det bara på...Kramiz Fenixmona

anki said...

det funkade bra när jag klickade på bilden. :-)

ha en skön dag

Nina Xi Fotoblogg said...

Hej!
Har kollat runt lite i din blogg o du är verkligen en skicklig naturfotograf!
Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!
Mvh Nina