Wednesday, August 12, 2009

Ordlös Onsdag - Watery Wednesday


17 comments:

LifeRamblings said...

what a lovely shot. Happy WW!

Nettan said...

OH! Vilken VACKER bild du visar.
Så rofull och stilla.

Ha det gott // Nettan

Cecilia Artista said...

Vilken härlig bild! Där sitter jag gärna och spanar ut över stillheten och allt det vackra!

ormbunke said...

Där skulle jag gärna sitta stilla och njuta. Anita

Rimkogeren said...

Smukt, Naturens dybe store stilhed.

Rimkogeren said...
This comment has been removed by the author.
Susanna said...

Wackert med vatten, så rogivande nar det är stilla :-)

Anonymous said...

Very pretty tranquil scene! Niiice!

Happy WW

Ladynred said...

What a beautiful shot, very calm water and serene!

Regina said...

Love it. It's awesome.

Marie said...

Mycket vackert :-)

Tammie Lee said...

This looks like a wonderful place to relax and enjoy a visit. Lovely calming reflections in this photo.
Spirithelpers

B i r g i t t a said...

Där kan man gott tänka sig att fika eller äta. Så vackert och stilla. Speglingen gör att det ser ut som två naturrum :)

NatureFootstep said...

jag sitter utanför, deftesom jag paddlar förbi :)

Ingrid said...

Så vackert, du har också funnit ett stilla vatten.

Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

PippaD said...

So calm and peaceful. Think I just found my new happy spot!

Snowcatcher said...

Agreed! So peaceful and lovely.